Fandom

Moc i Magia

Zorlan

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Tyraxor.jpg

Portret Zorlana.

Zorlan - barbarzyńca, goblin, bohater należący do gracza zielonego w scenariuszu "Bracia barbarzyńcy" w kampaniii "Przeklęte przymierze" (Heroes of Might and Magic: The Shadow of Death).

Wspólnie z braćmi Denarmem i Swankartem sprawował władzę nad terenami położonymi przy granicy Krewlod z Erathią jako podlegający królowi Winstonowi Boragusowi władyka. Razem z nim iwszedł też w posiadanie trzech artefaktów-elementów miecza Anielskiego Sojuszu uważając, że całe rodzeństwo ma prawo, aby mieć je na własność. Jemu przypadła w udziale Zbroja Cudów, której kazał strzec w jaskini hordzie królewskich minotaurów, jednak została ona zabrana przez Yoga i Craga Hacka, którzy musieli wykraść artefakty Anielskiego Sojuszu w celu niedopuszczenia do nich Sandro. Zorlan usiłował stawić opór, lecz został przez przybyszów pokonany. Posiadał 500000 punktów doświadczenia. Rozpoczynał grę z 30 urukami i umiejętnościami podstawowymi wynoszącymi: 8 punktów ataku, 5 punktów obrony oraz po 3 punkty w dziedzinie mocy zaklęć i wiedzy. Startował z miasta położonego na północnym zachodzie. Portretu i specjalizacji w podnoszeniu statystyk wilczym jeźdźcom i wilczym rycerzom użyczył mu bohater Tyraxor.Poza tą jedyną misją kampanijną nie pojawia się nigdzie indziej.

Więcej w Fandom

Losowa wiki