FANDOM

Zenda
Zenda.png
Frakcja Ikonka Nekropolia (H6).png
Klasa Nekromanta
Rasa Człowiek
Płeć Kobieta
Świat Ashan
Siła ataku 1
Obrona 2
Moc magiczna 3
Obrona przed magią 2
Moc 3
Mana 50
Przywództwo 0
Przeznaczenie 1
Status Żywa

Zenda – nekromanta, człowiek, bohaterka standardowa w Might and Magic: Heroes VI.

Posiada specjalizację Mistrz magii ciemności, zwiększającą o 6% skuteczność czarów z tej dziedziny.

Jej podstawowymi jednostkami, z którymi rozpoczyna rozgrywkę, są szkielety, w liczbie 7, oraz 8 duchów.

BiografiaEdytuj

Zenda była pierwszym dzieckiem czarodziejów, którzy utworzyli kult Pajęczej Bogini. Na jej barkach spoczął więc olbrzymi ciężar mrocznych" nadziei rodziców. Jej matką chrzestną została sama arcynekromantka Miranda, a do jej obrony przydzielono cały oddział specjalnie wyszkolonych i zaprzysiężonych wampirzych rycerzy. Podczas pierwszej audiencji u Matki Namtaru, Zenda przeszła rytuał chrztu, który polegał na obmyciu jej stóp w świętym jadzie, a jej dusza została związana z sektą. Matka Namtaru powiedziała wówczas: "Los tego dziecka nie jest w niczyich rękach. Wyboru pomiędzy życiem a nie-życiem będzie musiała dokonać sama, kiedy, księżyc spłynie krwią, a miecz skradnie jej serce". Zenda powróciła do Al-Betyl, gdzie odebrała z rąk rodziców należyte wykształcenie magiczne oraz poznała sekretne doktryny religijne. Większość zapomniała o złowieszczym proroctwie Matki Namtaru, ale jej rodzice i inni znamienici członkowie sekty przez wiele lat poszukiwali wytłumaczenia dla jej słów. Sama Zenda wiedzie szczęśliwe życie i choć jest niezwykle potężną nekromantką, to nie zdecydowała jeszcze, czy zamierza przeistoczyć się w nieumarłą.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki