Fandom

Moc i Magia

Zapominajka

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Zapominajka.png

Wygląd artefaktu w H6

Zapominajka – artefakt oraz broń rodowa, którą można założyć na slot prawej ręki. Ten kostur posiada 5 poziomów doświadczenia, a także posiada możliwość ulepszania się poprzez walkę. Bohater, który dzierży ten przedmiot za pomocą walczenia może ulepszać ten przedmiot, dzięki czemu dostanie bonusy ułatwiające rozgrywkę, a w szczególności walkę. Kategorią tej rzeczy jest magia. Ten artefakt jest dostępny w Might and Magic: Heroes VI, a można ją odblokować na platformie Uplay, wydając 30 punktów Uplay.

CechyEdytuj

  1. +5 punktów premii do inicjatywy stworzeń.
  2. Zapomnienie.
  3. +5 do mocy magicznej.
  4. Ogłuszenie.
  5. Krótkotrwałość.

OpisEdytuj

Zakon Braci Ślepców — mędrców, jasnowidzów i wizjonerów — został założony przez Sar-Antora, ucznia Sar-Elama w 62 r.s.s. Półtora wieku później, zgromadzenie Braci Ślepców poprowadziło pielgrzymkę śladami Drogi Westchnień, którą u schyłku Ery Mitycznej podążała Asha, przywracając ziemie do życia magią swego tchnienia. Połączeni wspólną nadzieją odnalezienia i obrony Łez Ashy, rozproszeni w pielgrzymce Bracia stworzyli potężny artefakt zwany niewinnie Zapominajką. Kostur ten, nawiązujący kształtem do klepsydry, był w stanie ukryć ich przed oczami wrogów w czasie wędrówki. Niestety, artefakt miał pewną wadę i chciwi czarodzieje z Siedmiogrodu wpadli na trop pielgrzymów. Oślepieni pragnieniem zdobycia potężnych Łez Ashy, czarodzieje torturowali i mordowali Braci, usiłując wydobyć od nich jakieś wskazówki. W końcu, przeżył tylko jeden pielgrzym. Jako ostatni ze strażników artefaktu, zastąpił on piasek w klepsydrze popiołami ze stosu pogrzebowego swych pomordowanych braci, czyniąc artefakt dużo potężniejszym. Popioły męczenników dają właścicielowi kostura moc "Niepamięci" — magii wpływającej zarówno na czas, jak i wspomnienia ludzi. Klepsydra z popiołami Braci wzmacnia energię dusz "tych, o których zapomniano" i tworzy wokół trzymającego artefakt niewidzialną zaporę, nieprzenikliwą dla zaklęć przewidujących przyszłość i identyfikujących.

Więcej w Fandom

Losowa wiki