Fandom

Moc i Magia

Zamek Harmondale

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Zamek Harmondale to sporych rozmiarów forteca, stojąca w zachodniej części miasta i wyraźnie nad nim górująca.

HistoriaEdytuj

Zamek został zbudowany w 689 roku po Ciszy przez Erathian, jako element obrony przed elfami z AvLee. W trzy lata później doszło do ataku elfów. Od tego czasu zamek trzynaście razy zmieniał właściciela. W większości przypadków były to królestwa Erathii i AvLee.

Tylko dwukrotnie było inaczej. W roku 817 po Ciszy mieszkańcy po obaleniu dotychczas rządzącego barona Danhforta Octavio obrali za władcę Ty Vespina, który przyjął tytuł króla. Jednak jego władza nie trwała długo, gdyż po pół roku miasto wraz z zamkiem powróciło pod władzę Erathii. Już w roku 818 znów jednak władali nim elfowie.

W 1008 roku miasto wpadło pod panowanie nekromantów z Deyji. Miasto zostało jednak odbite już rok później.

W roku 1168 właściciel - lord Markham ogłosił Konkurs dla poszukiwaczy przygód, a nagrodą w nim był właśnie zamek oraz tytuł lordów Harmondale.

Jeszcze w tym roku wybuchła kolejna wojna elfów z ludźmi, która zakończyła się na szczęście traktatem pokojowym, w którym miasto i zamek przyznano Ertahii, a okolice królestwu AvLee.

OpisEdytuj

Gdy drużyna po raz pierwszy wchodzi do zamku, to znajduje się on w totalnej ruinie (gruzy pozostają to od czasu panowania nekromantów), a wewnątrz zamieszkały gobliny, szczury oraz nietoperze. Wybicie ich wszystkich jest celem zadania Nieproszeni goście.

Po wykonaniu zadania Remont zamek zostaje odnowiony przez krasnoludy z Kamiennego Miasta.

Kolejna rozbudowa ma miejsce po wybraniu ścieżki światła lub ciemności, gdy to zostaje dobudowane piętro, a budowniczowie odnajdują podziemia, a w nich między innymi stara sala tortur. Po wybraniu Ścieżki Światła, albo Ciemności w głównej sali pojawią się sklepy.

Więcej informacjiEdytuj

Opis zamku w Jaskini Behemota

Więcej w Fandom

Losowa wiki