Yrats Sippih

Yrats.jpg

Portret Yratsa Sippiha

Yrats Sippih (ang.  Erutan Revol) - łucznik (władca zwierząt), bohater kampanijny, główny protagonista kampanii "Co za dużo to niezdrowo" w Heroes of Might and Magic IV: Winds of War.

Był strażnikiem i przywódcą leśnej krainy Arbor'al. Wypowiedział wojnę królestwu Channon, które prowadziło rabunkową, szkodzącą znacznie naturalnemu środowisku, gospodarkę na tych terenach. Siłą zjednoczył rzesze druidów, aby uzyskac wsparcie dla swojej kampanii, a następnie podążył w stronę stolicy Channon - Rylos. Po drodze wyparł najeźdźców pustoszących Świętą Dolinę i obrócił w proch centrum lokalnego handlu Channon - miasto Ginvil. Udało mu się usytuowac obozy wojsk blisko Rylos, jednak wkrótce potem stanął w obliczu agresji pozostałych rywali, którzy również pragnęli podbic to imperium.

Posiada umiejętności Walka i Łucznictwo (poziomy podstawowe) oraz Magia Natury i Zielarstwo (poziomy podstawowe). Gracz ma okazję sterowac nim jako bohaterem we wszystkich misjach kampanii "Co za dużo to niezdrowo" i w jednoscenariuszowej kampanii "Ostatni Bastion" (jeżeli gracz nie wybierze Yratsa Sippiha, stanie się on wrogim graczem sterowanym przez komputer). Zarówno angielskie, jak i polskie wersje jego imienia i nazwiska stanowią swoiste parodie: czytane od tyłu, dadzą określenia "Stary hippis" i "Nature lover" (Kochający naturę). Posiada własny model postaci zarówno na polu bitwy, jak i na mapie przygody. Jego oficjalna biografia brzmi tak: Yrats Sippih jest Strażnikiem i najznamienitszym obrońcą Arbor'al, starożytnego królestwa elfów, sąsiadującego od wschodu z krainą Channon. Od pewnego czasu Yrats spogląda na swych ludzkich sąsiadów z rosnącą niechęcią. Ich całkowity brak szacunku dla sił Natury staje się ewidentny, a dowodów na to nie trzeba już szukać z dala od granic Arbor'al.

Galeria Edytuj