Fandom

Moc i Magia

Ylaya

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Ylaya - czarnoksiężnik, mroczna elfka, kapłanka Malassy, bohaterka kampanijna Heroes of Might and Magic V (pojawiła się wyłącznie w dodatkach do gry).

Debiutowała w kampanii "Zadanie Ylayi" w dodatku Kuźnia Przeznaczenia. Otrzymała od smoczycy Malsary zadanie odkrycia intrygi klanu Blizny Duszy. Po wykonaniu zadania odnalazła kryjówkę Raelaga i Isabel Greyhound, wraz z którymi odparła najazd wodza Blizny Duszy - Thralsaiego. Następnie poprowadziła Izabelę do stolicy Imperium Gryfów - Talonguard. Współdowodziła ofensywą na Tor Hrall, gdzie obwarował się król Tolghar, sojusznik fałszywej królowej Imperium. W Dzikich Hordach przekazała czarodziejowi Zehirowi wiadomośc o śmierci Godryka i działalności jego córki Freydy. W ostatecznej bitwie przeciwko fałszywej królowej Imperium kierowała oddziałami mrocznych elfów, które brały udział w zdobyciu Talonguard.

Posiadała zdolnośc specjalną Mroczny Mistyk, dzięki której zwiększała się efektywnośc umiejętności Mroczny Rytuał. Rozpoczynała grę z wojskami od 7 do 10 zwiadowców, 3 krwawe dziewice i od 0 do 2 minotaurów. Jej oficjalna biografia brzmi tak: Ylaya jest Strażniczką Prawa klanu Piętna Cienia mrocznych elfów. W związku z tym życie jej koncentruje się wokół pobożności i treningów w sztukach Smoczej Magii. Jako poważana matrona na odpowiedzialnym stanowisku w pełni oddana jest swej smoczej bogini Malassie. Brak jej doświadczenia na polu bitwy, więc stara się zawsze polegać na niezawodnej pomocy ze strony swych sióstr, matron Ygg-Chall.

Więcej w Fandom

Losowa wiki