Fandom

Moc i Magia

Yeshtar

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Yeshtar
Yeshtar.png
Frakcja Ikonka Loch (H6).png
Klasa Ostrze Mroku
Rasa Mroczny elf
Płeć Kobieta
Świat Ashan
Siła ataku 3
Obrona 1
Moc magiczna 2
Obrona przed magią 1
Moc 4
Mana 30
Przywództwo 1
Przeznaczenie 1
Status Żywa

Yeshatar – ostrze mroku, mroczna elfka, bohaterka standardowa w Might and Magic: Heroes VI - w dodatku Cienie Mroku. Pojawia się także w grze Might and Magic X: Legacy.

Posiada specjalizację Mistrzostwo agonii, co zapewnia jej stały dostęp do tego zaklęcia, a także 10% premii do zadawanych obrażeń.

Rozpoczyna grę z 5 zabójcami i 8 przyczajonymi.

BiografiaEdytuj

Pełniąca niegdyś funkcję kapitana honorowej straży samej królowej Tuidhany, Yeshtar była jednym z pierwszych elfów, które zetknęły się Bezimiennymi i chętnie poświęciła kolejne dwadzieścia lat, by uczyć się od nich w najmroczniejszych czeluściach Ashanu. Ta praktyka uczyniła z niej przerażająco skutecznego zabójcę - niektórzy jednak twierdzą, że Yeshtar zapłaciła za to własnym umysłem. Nieco ponura, inteligentna i sarkastyczna do granic możliwości, Yeshtar przyjmuje tylko jedną formę zapłaty: skrawki snów. Jej klienci muszą być. gotowi, by podzielić się z nią najczystszymi i najsilniejszymi uczuciami, które ona krystalizuje dorzuca do swojej kolekcji. Ale w zamian Yeshtar oferuje swą bezwzględną lojalność. W całości poświęci się wykonaniu zadania i nigdy nie zdradzi swego pracodawcy. Jaki jest jej ostateczny cel, tego sekretu jeszcze nikt nie zdołał odkryć. Niektórzy twierdzą, że m. ona do wykonania jedno, ostatnie zadanie i po prostu zabiją czas w oczekiwaniu na chwilę, gdy będzie mogła spełnić przyrzeczenie złożone nieżyjącej królowej Tuidhanie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki