Fandom

Moc i Magia

Xeron

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Podstawowe Informacje Edytuj

Xeron Straszliwy był dowódcą armii Kreegan z Eeofolu, podczas wojny Ostrza Armageddonu. Ojciec Xerona, erathiański rycerz, został uwiedziony przez sukkuba, lecz wykorzystawszy go bestia darowała mu życie. Jednak po tym wydarzeniu rycerz postradał zmysły i nigdy już nie wrócił do zdrowia. Jego matka została zabita przez Gelu. Jego największym przyjacielem i sługą jest Xex. Jest dowódcą formacji o nazwie Synowie Erebusa.

Wojny o Ostrze Armageddonu Edytuj

Na rozkaz swego władcy - Lucyfera Kreegana podjął się zadania skompletowania części Ostrza Armageddonu. Odnalazł je i połączył w jedno. Gdy już go zdobył, nigdy nie wypuszczał z rąk, nawet w czasie snu. Nie dało to jednak demonom zwycięstwa w wojnie. Wracając do kraju Xeron został pokonany w bitwie z siłami wrót żywiołów dowodzonymi przez półelfa Gelu, w której to utracił Ostrze. Był dowódcą ostatniej rozpaczliwej obrony stolicy Eeofolu - Kreelah przed połączonymi siłami Erathii i żywiołaków. Obrona ta okazała się jednak niewystarczająca - Gelu zdobył miasto i wojna została zakończona.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki