Fandom

Moc i Magia

Wysysacz Dusz

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Wysysacz Dusz.png

Wygląd artefaktu w H6

Wysysacz Dusz – artefakt oraz broń rodowa, którą można założyć na slot prawej ręki. Ową broń można ulepszać poprzez najzwyklejszą walkę. Posiada 5 poziomów, które dają coraz lepsze bonusy dla bohatera dzierżącego ów oręż. Kategorią tego przedmiotu jest moc. Ta rzecz jest dostępna w Might and Magic: Heroes VI.

CechyEdytuj

  1. +3 punkty do mocy magicznej.
  2. Siły witalne.
  3. +5 do przeznaczenia.
  4. Wysysanie życia.
  5. Ulepszone wysysanie życia.

OpisEdytuj

W całej historii Ashanu, Wysysaczem Dusz nazywano wiele oręży, jednak wszystkie miały jedną wspólną cechę: uważano je za zwiastun śmierci i zniszczenia. W świecie, w którym po śmierci następuje reinkarnacja, perspektywa uwięzienia duszy na wieczność w stalowym więzieniu ostrza to straszliwy los. Ten miecz, przesiąknięty magią chaosu, wykuto z ostrza kosy arcydemona zabitego na polu walki w czasach, kiedy tacy jak on stawali na czele hord Urgasha. Ostrze to ma szczególną moc: potrafi przechwytywać nawet dusze demonów. Dawano je w nagrodę ambitnym władcom demonów, jednak często stawało się także przyczyną ich zguby, niejeden bowiem potrafił znaleźć sposób, aby jego moc obrócić przeciwko właścicielowi. W Sheoghu, gdzie nieprzewidywalność zjawisk jest codziennością, skutek ten nie oznaczał jednak końca. Dusza w końcu była wypuszczana na wolność i odradzała się pod postacią nędznego chochlika. Wkrótce, same demony zaczęły bać się tego miecza jak święconej wody. Zapanowało powszechne przekonanie, że broń ta jest zbyt niebezpieczna. Tylko najbardziej masochistyczne demony służące Władcy Cierpienia nadal używały tego groźnego artefaktu.

Więcej w Fandom

Losowa wiki