Fandom

Moc i Magia

Wyspy Evenmorn

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Wyspy Evenmorn - niewielki archipelag leżący na południe od Antagarichu w Zatoce Skyline. Obszar ten będący od wieków terenem rywalizacji między zwalczającymi się Kościołem Słońca i Kościoła Księżyca. Evenmorn można odwiedzić w grze Might and Magic VII: For Blood and Honor po wykonaniu zadania Kapłan - Zaginiona mapa. Kraina resetuje się co pół roku.

GeografiaEdytuj

Archipelag Wysp Evenmorn składa się z siedmiu wysp: jednej wyraźnie większej we wschodniej części oraz szeregu mniejszych okalających najmniejszą z nich, która położona jest wewnątrz ich kręgu. Na tej w środku znajduje się Najwyższa Gildia Wody. Na największej z nich stoi budynek zrujnowanej dziś, lecz ongiś niezwykle potężnej Wielkiej Świątyni Księżyca. Pozostają tam wciąż ruiny niegdyś istniejącego tam miasta.

Nad wyspami ciąży klątwa - szkielety i duchy opanowały ją gdy walczącym Kościołom zabrakło wyznawców do dalszej wojny. Żyją teraz na gruzach pięknych niegdyś włości. Do tego jeszcze zagubiono mapy okolicznych raf i dawno już nikt z lądu tu nie przybył. Dopiero odnalezienie mapy pozwoliło na ponowne przybycie na archipelag. Niewiele pozostało z dawnej świetności: tylko Wielka Świątynia Słońca stoi nadal na jednej z mniejszych wysp, ale powoli popada w ruinę. Pozostały co prawda przystań i gospoda Roześmiany Mnich, ale to niewiele.

Na mniejszych wysepkach znajdują się: obelisk, kamienny ołtarz (jeden z tych, jakie trzeba odwiedzić, by wykonać misję promocyjną na Wielkiego Druida) oraz kamienny krąg, pod którym ukryty jest skarb piratów, do którego odnalezienia trzeba odwiedzić wszystkie obeliski.Dwie studnie wypełnione czarną wodą to teleporty - po zaczerpnięciu z jednej drużyna jest automatycznie przenoszona do drugiej.

LokacjeEdytuj

Te dwie lokacje znajdują się na Wyspach Evenmorn:

Występujące potworyEdytuj

Oto lista przeciwników, na jakich można się natknąć podczas pobytu na Wyspach Evenmorn:

PodróżeEdytuj

Dowodzony przez kapitana Deckerta okręt Święte Żagle, odpływający z przystani na wyspach Evenmorn odbywa podróże do:

  • Tatalii → 500 sztuk złota (4 dni), kursy w poniedziałek, środę i piątek
  • Lasu Tulareańskiego → 500 sztuk złota (6 dni), kursy w sobotę

Więcej w Fandom

Losowa wiki