Fandom

Moc i Magia

Wymiar Powietrza

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Oczko.gif
Ten artykuł nie jest ilustrowany. Jeśli możesz,
wzbogać go o jeden lub kilka obrazów.

Wymiar Powietrza to wymiar zamieszkiwany przez żywioł powietrza. Zamieszkuje go kilka rodzajów stworzeń, przy czym najczęściej występują tutaj Żywiołaki Powietrza. Władcą tego miejsca jest Shalwend.

To miejsce odwiedzamy w grach: Might and Magic II: Gates to Another World, Heroes Chronicles: Masters of the Elements i Might and Magic VIII: Day of the Destroyer.

Wymiar Powietrza w Might and Magic II Edytuj

Wymiar Powietrza w Heroes Chronicles: Masters of the Elements Edytuj

Wymiar ten jest pierwszym który odwiedził Tarnum. Już samo podłoże wymiaru wprawiało w osłupienie. Choć zdawało się że pod stopami jest twarda powierzchnia, tak naprawdę była tam bezkresna otchłań. Góry czy lasy otoczone są wielkimi chmurami. Same chmury zachowują się jak woda, co sprawdził Nieśmiertelny Bohater rzucając tam swój kostur.

Władca Powietrza, by uniemożliwić powrót Tarnumowi zniszczył portal którym dostał się do tego wymiaru. Wykorzystał uwięzione tutaj Nimfy i Rusałki by walczyły dla niego. Wpłynął także na podłoże które powoli zaczynało tracić swą formę. Tarnum jednak pokonał te niedogodności i z sukcesem przebył ten wymiar.

Wymiar Powietrza w Might and Magic VIII: Day of the Destroyer Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki