Fandom

Moc i Magia

Wymiar Magii

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

TarnumWizardCampaign6Map.jpg

Mapa do scenariusza "Magia, która wiąże" w kampanii "Władca żywiołów" (zrzut ekranu z edytora map)

Wymiar Magii - świat będący domeną wszelkiej magii i zamieszkiwany przez wiele stworzeń, przeważnie przez Żywiołaków Magii. Władcami tego miejsca są Pierwsi; stworzony na potrzeby kampanii Heroes Chronicles: Masters of the Elements (Władca żywiołów) - jednej z części sagi Heroes Chronicles o nieśmiertelnym bohaterze Tarnumie.

Wymiar ten na pierwszy rzut oka niewiele różni się od macierzystego świata, stanowi bowiem krainę pełną łąk i lasów. Tak było dopóki na oczach Tarnuma spadający żołądź nie rozwinął skrzydeł i odleciał jak motyl. Od tamtej pory zaobserwowano inne magiczne zjawiska jak skaczący na kilkanaście metrów lis czy studnia która po wrzuceniu do niej monety wyrzucała z siebie takich kilka tysięcy, choć nie zawsze. Znajduje się tutaj wiele miejsc związanych z rekrutacją żywiołaków czy też nawet innych stworzeń.

W Wymiarze Magii dzieje się akcja scenariusza "Magia, która wiąże" kampanii "Władca żywiołów", gdzie warunkiem zwycięstwa jest zjednanie sobie Pierwszych w celu umieszczenia ich w swoich oddziałach.

Cytaty Edytuj

  • Tarnum odkrył, że siłą, która wiąże wszystkie żywioły jest magia, a więc jako jeden z pierwszych wyruszył do wymiaru magii, gdzie wszystko było możliwe. I wkrótce toczył wyścig ze sługami władców żywiołów o pomoc tajemniczych żywiołaków magii. - przerywnik filmowy do misji "Magia, która wiąże" kampanii "Władca żywiołów"

Więcej w Fandom

Losowa wiki