Fandom

Moc i Magia

Wola Urgasha

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Wola Urgasha.png

Wygląd artefaktu w H6

Wola Urgasha – artefakt oraz broń rodowa, którą można założyć na slot prawej ręki. Ten oręż posiada 5 poziomów doświadczenia oraz posiada możliwość ulepszania poprzez najzwyczajniejszą walkę. Każdy poziom daje specjalne bonusy dla bohatera, który akurat dzierży tę broń. Kategorią tej rzeczy jest magia. Ta rzecz jest dostępna w Might and Magic: Heroes VI.

CechyEdytuj

  1. Ognista moc i zmniejszenie kosztu rzucania zaklęć z kategorii magii ognia o 10%.
  2. +3 punkty do przeznaczenia.
  3. Wieczny ogień.
  4. +5 do mocy magicznej.
  5. Burza ognia.

OpisEdytuj

W 330 r.s.s., podczas Pierwszego Zaćmienia, w sercu puszczy Irollanu otworzyły się wrota demonów. Władcy Sheoghu najechali ziemie Elfów, paląc każde drzewo, każdy kwiat i każde źdźbło trawy na swej drodze. Zniszczenia poczynione w czasie Wojny Krwawego Księżyca były straszliwe. Elfowie wezwali na pomoc swych sąsiadów, Krasnoludy z Grimheimu. Niestety, nawet potężni Runiczni Kapłani Arkatha nie byli w stanie zgasić ogni wznieconych przez siły Chaosu. Kiedy ludy Ashanu tryumfowały zwycięstwo, dzięki stworzeniu w porę Orków, Elfowie usiłowali uleczyć swe lasy. W jednym miejscu błogosławieństwa Sylanny nie przynosiły jednak efektu. Wokół las odradzał się, lecz jedno miejsce o kształcie idealnego okręgu pozostawało spalone i zwęglone, niczym naznaczone wolą Urgasha, Smoczego Boga Chaosu. Tylko dzięki wysiłkom druidów obszar ten nie rozszerzał się. W końcu, jeden z druidów pojął, co trzeba zrobić, aby oczyścić skażoną ziemię. Sprowadził w to miejsce gałąź Brythiggi, Matki Wszystkich Drzew, po czym posadził ją na środku pogorzeliska. I wtedy, tak jak wyciekający z rany jad, całe zło mocy Urgasha zaczęło wsiąkać w jej drewno, rozżarzając je i wypaczając na swe podobieństwo. Kiedy druid zakończył rytuał, ziemia była oczyszczona i na powrót przybrała zieleń, a powstały w trakcie obrzędu kostur ukształtował się w symbol Urgasha: smoka pożerającego własny język. Druid wziął kostur, chcąc uchronić Irollan przed jego mocą, opuścił las i nigdy do niego już nie powrócił.

Więcej w Fandom

Losowa wiki