Fandom

Moc i Magia

Wielki Druid (H7)

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Wielki Druid
Wielki Druid (H7) render.png
Frakcja 24px
Poziom Elitarny
Wielkość Mała
Portret Wielki Druid (H7) portret.png

"Wielcy Druidzi nie zabijają jeleni, aby zdobyć swoje poroża. Dobiegający kresu swych dni rogacz odszukuje wybranego Druida i ofiarowuje mu swoją skórę, aby używał jej, jak uważa za stosowne. Wielkim zaszczytem jest otrzymać taki dar."
—Kaspar
Wielki Druid – elitarna jednostka, pochodząca z frakcji Sylvan. Tych najemników można spotkać w Might & Magic: Heroes VII.

OpisEdytuj

Zanim tron objął Wielki Król Arniel, proces elekcji króla spoczywał na barkach Wielkich Druidów, którzy zamykali się w szałasie potów na tak długo, dopóki nie została zesłana im wspólna wizja, wskazująca, kto ma zostać nowym władcą. Tradycja ta obecnie wymarła, ale Wielcy Druidzi pozostają filarami elfiego społeczeństwa i życia duchowego.

CechyEdytuj

Liściowe Sztylety (H7).png
Liściowe Sztylety
Druidzi, kierujący mocą Magii Ziemi, potrafią miotać nawałnicę ostrych jak brzytwy liści, które przecinają pancerz i wszelkie zasłony z dowolnego dystansu. Mogą tego dokonać tylko raz w czasie jednej bitwy.
Ciernie (H7).png
Ciernie
Przyzywając moc samej Ziemi, Wielcy Druidzi mogą raz na bitwę rzucić na pole walki czar, który powoduje, że pewien obszar pokrywa się cierniami. Spowalniają one i ranią wrogów, którzy znajdą się na takim terenie.

Więcej w Fandom

Losowa wiki