Fandom

Moc i Magia

Wielki Żmij

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Wielki Żmij.png

Wygląd artefaktu w H6

Wielki Żmij – artefakt oraz broń rodowa, którą można założyć na slot prawej ręki. Ten oręż posiada 5 poziomów doświadczenia, które dodają coraz lepsze bonusy dla postaci noszącej ten przedmiot. Ulepszenie tego przedmiotu jest niezwykle proste, gdyż wystarczy zwyczajna walka, aby owa rzecz podniosła się o poziom. Kategorią tej broni białej jest moc. Ta broń rodowa jest dostępna w Might and Magic: Heroes VI.

CechyEdytuj

  1. Ojciec Niebo.
  2. +3 do obrony przed magią.
  3. Matka Ziemia.
  4. +5 punktów do siły ataku.
  5. Przeciwne wiatry.

OpisEdytuj

Na dzikich wyspach Pao można znaleźć wiele groźnych stworzeń. Jednym z nich jest Pao Kai spokrewniony z wiwernami z północnych stepów. To ślepe, jednak niezwykle groźne i przebiegłe stworzenia. Bezlitosnych Pao Kai obawiają się nawet najdzielniejsze plemiona orków. W 461 r.s.s., rosnąca populacja Pao Kai na wyspach stała się realnym zagrożeniem dla nadbrzeżnych Wolnych Miast. Właśnie wtedy, ze Sztormowych Klifów przybyli Whistlebone'owie i zaproponowali wyprawę myśliwską na te stworzenia. Niestety, mimo starań czterech pokoleń Whistlebone'ów, Pao Kai nadal stanowiły zagrożenie. Hardy Whistlebone nie był już najmłodszy, a przez pewien niefortunny wypadek w czasie łowienia ryb był też ostatnim ze swego rodu. Pao Kai wciąż były zbyt liczne, więc Hardy wpadł na pomysł nauczenia młodych orków sztuki polowania na nie. Wynik przekroczył jego najśmielsze oczekiwania. Koniec końców, Pao Kai znalazły się niemal na wymarciu, a jedyne ocalałe osobniki ukryły się na odległych wysepkach lub uciekły na północ. Ostatni Pao Kai na wyspach Pao zgładził sam Whistlebone, niestety odnosząc w walce rany, które okazały się śmiertelne. Orkowie i wojennicy z wysp Pao odprawili na jego cześć wielką ceremonię pogrzebową. Orkowie, których wyszkolił, zwani byli od tamtej pory plemieniem Whistlebone'a i nieustraszenie wypełniali powinność po swym mentorze, polując na potwory, a pomagał im w tym miecz ze szczęki ostatniego zabitego przezeń Pao Kai.

Więcej w Fandom

Losowa wiki