Fandom

Moc i Magia

Webstation Beta-5

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Webstation Beta-5 to stacja kosmiczna zbudowana przez Starożytnych. Pojawiła się tylko w dobrym zakończeniu Might and Magic VII: For Blood and Honor. Jest ona punktem przejścia między planetą Enroth a pozostałymi światami umiejscowionymi na Zewnętrznej Krawędzi. Żaden z portali na stacji nie prowadzi do Starożytnych. Sama stacja została stworzona jakiś czas przed Ciszą.
Beta-5.PNG

Wnętrze stacji

Mieszkańcy Edytuj

Stacji pilnuje Strażnik imieniem Corak. Mimo że bardzo chętnie opuściłby swoje stanowisko, nie może wyjść ze stacji jako że tak został zaprogramowany przez swoich panów.

Wyposażenie Edytuj

W centrum stacji znajduje się fotel w którym Corak wykonuje swoje obowiązki. Oczywiście znajdują się tutaj też przedmioty stworzone przez Starożytnych, przy czym najważniejsza jest wielka, dynamiczna mapa Zewnętrznej Krawędzi. Dzięki niej Corak może obserwować wydarzenia na innych światach.

Możliwości dostępu Edytuj

Beyond the Gate.PNG

Portal na Enroth

Na tą stację można dostać się za pomocą specjalnych portalów. Do ich działania potrzebny jest m.in. Przetwornik Oscylacyjny i Kostka kontrolna. Prawdopodobne jest, że podobne portale znajdują się także na innych światach.

Więcej w Fandom

Losowa wiki