FANDOM

Wściekły Cyklop
Wściekły Cyklop (H7) render.png
Frakcja 24px
Poziom Bohaterski
Wielkość Duża
Portret Wściekły Cyklop (H7) portret.png

"Podobno chaos krążący we krwi Cyklopów stygnie z wiekiem. Niektórzy starcy z tego gatunku w istocie stają się pogodni i mądrzy. Ale szczerze mówiąc, reszta to stare pryki, które całymi dniami zrzędzą o niczym i ciskają w ludzi wielkimi głazami."
—Kaspar
Wściekły Cyklop – bohaterska jednostka, pochodząca z frakcji Twierdza. Tych najemników można spotkać w Might & Magic: Heroes VII.

OpisEdytuj

Choć Cyklopy są z natury spokojne i cechuje je dziecięca ufność, gdy się je zrani (fizycznie lub emocjonalnie), wybuchają straszliwym gniewem, zrodzone bowiem zostały z krwi skażonej chaosem. To czyni je groźnymi dla każdego, także dla własnego gatunku. Niektóre wyjątkowe Cyklopy potrafią intuicyjnie przepuścić ten gniew przez swoje “Ogniste Oko” i z dystansu podpalić przeciwników.

CechyEdytuj

Demoniczne Pochodzenie (H7).png
Demoniczne Pochodzenie
Gdy Bazyliszkowy Jeździec wyprowadza atak krytyczny, jego cel zmuszony jest zajrzeć w oczy bestii i przynajmniej na krótką chwili zamienia się w kamień.
Powalające Uderzenie (H7).png
Powalające Uderzenie
Cyklopy nie są jakimiś szczególnie biegłymi wojownikami, ale swym niszczycielskim atakiem potrafią uderzyć w kilka celów jednocześnie.
Ogniste Oko (H7).png
Ogniste Oko
Krew skażona chaosem daje Wściekłym Cyklopom moc dystansowego rażenia wrogów ogniem ze źrenicy.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki