Fandom

Moc i Magia

Wściekły Cyklop (H7)

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Wściekły Cyklop
Wściekły Cyklop (H7) render.png
Frakcja 24px
Poziom Bohaterski
Wielkość Duża
Portret Wściekły Cyklop (H7) portret.png

"Podobno chaos krążący we krwi Cyklopów stygnie z wiekiem. Niektórzy starcy z tego gatunku w istocie stają się pogodni i mądrzy. Ale szczerze mówiąc, reszta to stare pryki, które całymi dniami zrzędzą o niczym i ciskają w ludzi wielkimi głazami."
—Kaspar
Wściekły Cyklop – bohaterska jednostka, pochodząca z frakcji Twierdza. Tych najemników można spotkać w Might & Magic: Heroes VII.

OpisEdytuj

Choć Cyklopy są z natury spokojne i cechuje je dziecięca ufność, gdy się je zrani (fizycznie lub emocjonalnie), wybuchają straszliwym gniewem, zrodzone bowiem zostały z krwi skażonej chaosem. To czyni je groźnymi dla każdego, także dla własnego gatunku. Niektóre wyjątkowe Cyklopy potrafią intuicyjnie przepuścić ten gniew przez swoje “Ogniste Oko” i z dystansu podpalić przeciwników.

CechyEdytuj

Demoniczne Pochodzenie (H7).png
Demoniczne Pochodzenie
Gdy Bazyliszkowy Jeździec wyprowadza atak krytyczny, jego cel zmuszony jest zajrzeć w oczy bestii i przynajmniej na krótką chwili zamienia się w kamień.
Powalające Uderzenie (H7).png
Powalające Uderzenie
Cyklopy nie są jakimiś szczególnie biegłymi wojownikami, ale swym niszczycielskim atakiem potrafią uderzyć w kilka celów jednocześnie.
Ogniste Oko (H7).png
Ogniste Oko
Krew skażona chaosem daje Wściekłym Cyklopom moc dystansowego rażenia wrogów ogniem ze źrenicy.

GaleriaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki