Fandom

Moc i Magia

Vigil

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Vigil (ang. vigil - Czuwanie) – jedno ze standardowych miast typu Przystań w Heroes of Might and Magic V.

Posiadanie tego miasta zapewnia bohaterowi jednopunktową premię do morale, jeśli broni miasta w trakcie jego oblężenia.

W misji "Pokusa" kampanii "Nekromanta" Vigil znajduje się na północno-wschodnim krańcu mapy, gdzie niedługo po śmierci króla Nikolaja zawitała pogrążona w żałobie jego małżonka i jednocześnie następczyni na tronie Imperium Gryfów - Isabel Greyhound. Nekromanta Markal, dowiedziawszy się o miejscu pobytu Izabeli, postanowił dotrzeć do niej i złożyć jej propozycję wskrzeszenia zmarłego króla. Pod Vigil Markal stoczył potyczkę z oddziałami rycerza Glena sprzyjającego rebelii antykrólewskiej księcia Duncana. Dojechanie do Vigil stanowi główny warunek zwycięstwa misji.

OpisEdytuj

W Vigil znajduje się wielkie mauzoleum, gdzie pochowani są wspaniali herosi i wojownicy Imperium Gryfów i Falconów. Wystawy prezentujące ich broń oraz arrasy pokazujące dokonania zdobią ściany budynku; każdy wojownik pochodzący z Vigil, jeśli idzie na wojnę, będzie odważnie walczył, by zasłużyć na podobną chwałę.

Więcej w Fandom

Losowa wiki