Fandom

Moc i Magia

Veyer

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Veyer - lord demonów, bohater kampanijny (Heroes of Might and Magic V), standardowy (Kuźnia Przeznaczenia) i scenariuszowy (Dzikie Hordy).

Po klęsce Erasiala został wysłany przez Władcę Demonów w celu zdobycia artefaktu króla Nikolaja - Serca Gryfa (opowiada o tym misja "Obietnica" kampanii "Kultysta"). W drodze do mauzoleum króla natknął się jednak na dawnego współpracownika WładcyAgraela. W grobowcu wywiązała się między nimi walka, w trakcie której Agrael przy użyciu Serca Gryfa wygnał Veyera z powrotem do krainy demonów - Sheogh. Mimo tej porażki Veyer nie został przez Władcę ukarany. Zamiast tego otrzymał kolejne zadanie: uprowadzenie królowej Izabeli, która wspólnie z Markalem zmierzała do grobowca Nikolaja przez pustkowia Sheogh. I tym razem zmierzył się z Agraelem, który wcześniej przybrał wcielenie mrocznego elfa Raelaga. Veyer został przez niego pokonany i zabity (opowiada o tym misja "Oferta Raelaga" kampanii "Czarnoksiężnik").

W dodatku Kuźnia Przeznaczenia jest głównym protagonistą pojedynczego scenariusza "W poszukiwaniu mocy", gdzie walczy o uzyskanie dominującej pozycji w Sheogh u boky nowego Władcy Demonów (akcja dzieje się prawdopodobnie przed wydarzeniami z części podstawowej HoM&M V). Gracz steruje nim jako bohaterem, a utrata Veyera doprowadza do przegranej scenariusza. Veyer stał się również standardowym bohaterem w Kuźni Przeznaczenia (zastąpił lorda demonów Nebirosa, co uległo zmianie w Dzikich Hordach).

Niezmiennie pojawia się w scenariuszu "Próba Agraela" (Dzikie Hordy) jako sterowany przez komputer wrogi bohater,

Więcej w Fandom

Losowa wiki