Fandom

Moc i Magia

Vendela

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Vendela.jpg

Portret Vendeli w H6.

Vendela - heretyczka, człowiek, bohaterka standardowa Might and Magic: Heroes VI.

Posiada specjalizację Mistrzyni dręczycieli zwiększającą obszar działania zdolności "Kościane kolce" (dla dręczycieli) i "Eksplodujące kolce" (dla oprawców) do kwadratu 5 na 5 pól. Jej oficjalna biografia brzmi: Vendela zawędrowała do Księstwa Byka z Wolnego Miasta Hameer Fall, znanego z cieszących się złą sławą Krwawych Kowali, zdolnych wpleść legendarne kryształy smoczej krwi w mistrzowskie bronie, napełniając je potężnymi mocami magicznymi. Vendela przyniosła ze sobą reputację zdolnej rzemieślniczki, a na imponującej liście jej klienteli znalazło się wielu szlachciców. Jej wyroby szybko zwróciły uwagę Connora Sokoła, samego Świętego Imperatora. Archanielica Sara pierwsza rzuciła cień podejrzeń na Vendelę, jako że podejrzewał, iż kryształy wykorzystywane przez Vendelę noszą znamiona Sheoghu. Po tym jak list został wysłany do właśnie odtworzonego kościoła Elratha w Hammer Fall, starszyzna oraz Krwawi Kowale odpowiedzieli, że nigdy nie słyszeli o kimś takim i najpewniej jest ona oszustką. Tak naprawdę Vendela wplatała Odłamki Chaosu, szczególnie niebezpieczne krwawe kryształy, do najwspanialszych broni, a w ten sposób i w najbardziej zaufanych mistrzów miecza Świętego Imperium. Vendela uciekła imperialnemu pościgowi, który został wysłany by ją uwięzić, zabijając połowę oddziału dwoma przerażającymi młotami, jej własnego wytworu. Dopiero niedawno znów się pojawiła.

Więcej w Fandom

Losowa wiki