Fandom

Moc i Magia

Vein

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Vein.jpg

Portret Veina w H6

Vein – czarny rycerz, bohater standardowy i protagonista jednej z kampanii w Might and Magic VI: Cienie Mroku.

BiografiaEdytuj

Vein jest bardzo starym i bardzo potężnym Rycerzem Śmierci. Trzeba podkreślić, że żywot tak zwanego nieumarłego nie był jego wyborem. To Belketh go przemienił, aby ocalić jego rodzinę przed niechybną śmiercią podczas magicznej zarazy. Jednak przeżyć zdołał tylko Vein. Później spędził całe wieki w służbie Beletha i u boku Cienia Śmierci: Sandro. To w tamtym czasie przylgnął doń przydomek: Żniwiarz Dusz. Gdy wyszło na jaw, że Sandro jest Władcą Zaświatów, Vein zaczął na niego polować zabijając wszystkich jego wyznawców, ale sam Sandro został jedynie wygnany przez Beletha. Rozzłoszczony tym faktem, Vein porzucił Nekromantów i przez blisko wiek był kapitanem elitarnej najemnej kompanii zwanej Żelaznymi Wichrami. Tak naprawdę, Vein widział już wszystko i ciężko go czymś zaskoczyć. Nigdy nie okazuje emocji, a gdy mówi: tar, to po prostu znaczy to: tak. Jego słowa nie są wyrachowane - kształtuje je umysł, który po tak długim istnieniu jest już za pan brat z każdą, nawet najtrudniejszą decyzją. Czasami jednak Vein zastanawia się jak wyglądałoby jego życie, gdyby zmarł wraz z rodzicami na zarazę i wrócił do Ashy, aby się odrodzić.

Więcej w Fandom

Losowa wiki