Fandom

Moc i Magia

Valita

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Valita to utalentowana elficka łuczniczka, napotkana przez Tarnuma w czasie ataku na wojska Mutare w celu odzyskania smoków.

Tarnum uwolnił ją z więzienia w trakcie jednej ze swoich kampanii przeciw Mutare. Od samego początku dziwiło Tarnuma że jest bardzo cicha i niezbyt rozmowna. Podejrzewał że to przez więzienne tortury. Mimo to pozwolił jej dowodzić niewielkimi oddziałami. Wkrótce potem za radą Aspena wysłał do jej oddziału szpiega.

Szpieg nie wykrył niczego podejrzanego w jej zachowaniu, ale zwrócił uwagę, że jej żołnierze trzymają się od niej z dala. Za to w czasie walki uwalnia wszystkie emocje jakie tłumi w sobie i jej szał kierowany jest nie tylko na wrogów, ale też na jej własny oddział. Tarnum postanowił mianować ją zbrojmistrzynią i usunąć z dowództwa. Ta domyśliła się że Tarnum jej nie ufa i postanowiła odejść. Jednak na jego prośby pozostania wyjawiła powody swojego zachowania. Gdy została porwana na ponad trzy miesiące, zdradziła swoich kompanów będąc torturowana i ci zginęli zaatakowani przez demony. Od tamtego dnia rozmowy zupełnie się zmieniła. Stała się bardziej przyjacielska i jej uczucie do Nieśmiertelnego Bohatera zaczęło rosnąć.

Gdy odkryto że Kurbon jest szpiegiem, ten zwabił ją w zasadzkę i porwał. Po uwolnieniu jej przez Tarnuma Valita poprosiła by się z nią ożenił. Ten jednak wkrótce potem uciekł, ponieważ Przodkowie wzywali go do następnego zadania.

Więcej w Fandom

Losowa wiki