Fandom

Moc i Magia

Umberto

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Umberto
Umberto.jpg
Frakcja Ikonka Przystań (H6).png
Klasa Kleryk
Rasa Człowiek
Płeć Mężczyzna
Świat Ashan
Siła ataku 0
Obrona 2
Moc magiczna 2
Obrona przed magią 2
Moc 2
Mana 40
Przywództwo 2
Przeznaczenie 1
Status Żywy
Przynależność Święte Imperium Sokoła

Umberto – kleryk, jeden z bohaterów standardowych Might and Magic: Heroes VI. Występuje również w grze Might and Magic X: Legacy.

Posiada specjalizację Oświecenie, które sprawia, że posiada zdolność "Oświecenie" i dziesięcioprocentową premię do niego. Jego postać to nawiązanie do Wilhelma z Baskerville z osadzonej w średniowiecznych realiach powieści Imię róży autorstwa włoskiego pisarza i semantyka Umberto Eco.

BiografiaEdytuj

Umberto nie jest zwyczajnym kapłanem Elratha: choć jego wiara jest bez zarzutu, to jego wyjątkowo pragmatyczne i tolerancyjne spojrzenie na świat odróżnia go od innych członków Kościoła Elratha. Umberto jest znany z otwartości na wszelkie obce prądy filozoficzne, a także ze swych niezwykle wyostrzonych umiejętności dedukcji. Mimo iż narobił on sobie wrogów wśród Inkwizycji, cieszy się wsparciem wielu lokalnych kapłanów, którzy nie pochwalają rosnącej bigoterii w Cesarstwie. Ponieważ w głębi duszy jest uczonym, Umberto czerpie największą radość z nowej książki do przeczytania, nowej drogi do przebycia oraz ze światłości Elratha, która rozjaśnia i naprawia świat.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki