Fandom

Moc i Magia

Ultima

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Ultima - jedna z największych i najbardziej rozbudowanych map fanowskich stworzona w edytorze map do Heroes of Might and Magic III; minimodyfikacja.

Aby w nią zagrać, konieczne jest zainstalowanie dodatku Cień Śmierci (Heroes of Might and Magic III: The Shadow of Death]]. Fabuła dzieje się na obszarze mapy największym (XXL), a za kanwę jej historii posłużyły wątki z gry komputerowej "Ultima VII: The Black Gate"; cała mapa stanowi w istocie mapę świata o nazwie Britania. W owej krainie rządził Lord British roztaczający swą opiekę m. in. na miasta Britain (na mapie znajduje się miasto "Castle British"), Trinsic, Yew, Bucaneers Den. Krainy obfitują w bogactwo, które zapewnia mieszkańcom dobrobyt i szczęście tym bardziej, iż zagrożenie w postaci Lordów Cienia, Gargulców czy Strażnika zostało już dawno temu zażegnane za sprawą osobnika imieniem Avatar. Pewnej nocy Lord Brutish ginie, a Lordowie Cienia powracają, siejąc niepokój w krainie. Również i Avatar powrócił w celu przywrócenia porządku w krainie, zaś zadaniem gracza jest mu pomóc.

Czas rozgrywki zajmuje więcej niż dwa dni.

Bibliografia Edytuj

  • USagi, Heroes of Migth and Magic, "CD-Action", nr 05/2002, maj 2002, s. 112.

Więcej w Fandom

Losowa wiki