Tyranell

Orrin.jpg

Portret Tyranella.

Tyranell - rycerz, główny antagonista scenariusza "Legionista" kampanii "Przeklęte przymierze" (Heroes of Might and Magic III: The Shadow of Death), należący do wrogiego gracza niebieskiego.

Na zlecenie Sandro miał odszukac elementy potrzebne do stworzenia Statuy Legionów. Ukradł z miasta Hartferd artefakt jeden z nich - Głowę Legionisty - a następnie ukrył się, aby przeczekac obławę na niego. Posiada na początku 170 000 punktów doświadczenia, 7 punktów ataku, 15 punktów obrony, 4 punkty mocy magii i wiedzy, artefakty Głowa Legionisty i Kajdany Wojny oraz zaklęcia Berserk, Błogosławieństwo, Żądza Krwi, Piorun, Modlitwa, Tarcza i Teleport. Jego armia składa się z 200 halabarierów, 150 kuszników, 60 krzyżowców i 30 czempionów. Portretu użyczył mu bohater Orrin, a specjalizacji - bohaterka Tyris (zwiększony atak i obrona kawalerzystów i ich ulepszeń za każdy poziom doświadczenia bohatera). Znajduje się na wyspie położonej na południowo-zachodnim krańcu mapy. Jest przyblokowany niebieskim strażnikiem granicznym i nie rusza się z miejsca, otoczony palmami.

Więcej z Fandomu