Fandom

Moc i Magia

Tynan

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Tynan
Tynan (H6).png
Frakcja Ikonka Inferno (H6).png
Klasa Czarownik
Rasa Inkub
Płeć Mężczyzna
Świat Ashan
Siła ataku 2
Obrona 2
Moc magiczna 2
Obrona przed magią 4
Moc 3
Mana 40
Przywództwo 0
Przeznaczenie 2
Status Żywy

Tynan – czarownik, inkub, bohater standardowy w Might and Magic: Heroes VI.

Posiada specjalizację Łamacz zaklęć zapewniającą mu premię 2 punktów do Obrony przed magią.

Rozpoczyna rozgrywkę z armią, w skład której wchodzą: maniacy, w liczbie 6, oraz sukkuby, w liczbie 9.

BiografiaEdytuj

Rodzicami Tynana byli rolnicy z Księstwa Jelenia, którzy uciekli przed wojną w czasach, kiedy powstawało Cesarstwo Sokoła. Już w momencie urodzenia wiadomo było, ze będzie większy i zdrowszy od innych ludzi. Jego rodzice umarli w czasie wielkiego głodu w 12 r.s.s., a on sam został adoptowany przez miejscowego barona i został służącym na jego dworze. Później, nastały Wojny Ognia, kiedy demony postanowiły wykorzystać słabość narodów Ashanu, wciąż liżących rany po Pradawnych Wojnach. W czasie inwazji, Tynan był w straży przybocznej swojego barona, niczym pies podążający za swym panem. W czasie oficjalnej wizyty w pałacu władcy Księstwa Jednorożca, Tynan zaskoczył wszystkich, rozbijając jego głowę kamienną płytą. Rzecz jasna, został za to skazany na śmierć, jednak jednego z książąt demonów urzekły jego predyspozycje. Tynan został tedy reinkarnowany po straceniu jako zacny i gładki inkub. Od tamtej pory, jest lojalnym sługą tego władcy demonów... choć mało kto zdaje sobie sprawę, któremu władcy tak naprawdę służy - i który z nich tak naprawdę go reinkarnował.

GaleriaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki