Fandom

Moc i Magia

Twilight

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Twilight to zamieszkała przez nieumarłych, wampiry i nekromantów osada leżąca w Shadowspire na Jadame. Można odwiedzić Twilight w grze Might and Magic VIII: Day of the Destroyer.

OpisEdytuj

Twilight to ważne miasto w nekromanckiej ziemi Shadowspire. Okolica nie zachęca do odwiedzin, mimo bliskości morza.. Zniszczona szara ziemia poprzecinana parowami i uschłe drzewa - tak widok oglądają z okien mieszkańcy Twilight. Wyraźnie góruje nad nią wysoki szczyt, na którym przed laty wzniesiono budynek Gildii Nekromantów. Samo miasto, mimo iż z daleka czuć od niego nekromancją i śmiercią sprawia porządne wrażenie. Parterowe i piętrowe domy z solidnego kamienia kryte żółtozieloną dachówką chociaż nie są piękne to z pewnością spełniają wymagania mieszkańców.

W Twilight istnieje wiele sklepów i to zarówno takich związanych z nekromancją jak i takich zajmujących się „normalnym handlem”. Istnieje też połączenie konne z Ravenshore, Wąwóz Garoty i Pustynia Ironsand. Statek Grom odpływa co jakiś czas do Ravenshore i na Splądrowane Pustkowia. Jest także wiele innych przydatnych punktów jak na przykład świątynia, czy renomowane centrum treningowe „Szkoła zabójców”.

MieszkańcyEdytuj

W nieprzyjaznej życiu i martwej krainie Shadowspire nie ma miejsca dla „normalnych ludzi”. I wcale ich tam nie ma. Jest za to dużo nekromantów, nieumarłych i ludzi czczących śmierć. Nieodległa Gildia Nekromantów przyciąga tu tego typu osobistości. Wielu z nich to nauczyciele, część to kupcy - można też napotkać paru bohaterów do wynajęcia.

Bohaterowie do wynajęciaEdytuj

Oto lista bohaterów do wynajęcia (NPC), którzy mieszkają w Twilight.

Misje związane z TwilightEdytuj

Zobacz takżeEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki