Fandom

Moc i Magia

Totem Batu

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Totem Batu.png

Wygląd artefaktu w H6

Totem Batu – artefakt oraz broń rodowa, którą można założyć na slot prawej ręki. Ta broń posiada 5 poziomów doświadczenia. Można ją ulepszać poprzez najzwyczajniejszą walkę. Każdy poziom dodaje postaci, która nosi ten przedmiot, bonus ułatwiający rozgrywkę, w tym najbardziej walkę. Kategorią tej rzeczy jest magia. Ten artefakt jest dostępny w Might and Magic: Heroes VI.

CechyEdytuj

  1. Pokrewieństwo magii ziemi i zmniejszenie kosztu rzucania zaklęć magii ziemi o 10%.
  2. +30 punktów do maksymalnej liczby punktów many.
  3. Na skrzydłach wiatru.
  4. +5 do mocy magicznej.
  5. Magiczny wicher.

OpisEdytuj

Gobliny zawsze uważano za gorszy gatunek, nieudany eksperyment, za wynaturzenie, zdegenerowane istoty, które nie powinny ujrzeć światła dziennego. Czarodzieje, którzy stworzyli gobliny, gardzili nimi tak bardzo, że potrafili unicestwiać je na miejscu. Pewien pradawny mag imieniem Salim-Sedul, szczególnie wrażliwy na nieszczęście kalekich i podlejszych gatunkiem istot, pozwolił jednak garstce goblinów uciec. Podróż tej pierwszej grupie goblinów leży u podstaw ich całej historii, a przez same gobliny nazywana jest "pielgrzymką Sedula". Batu należał do owych nielicznych goblinów, którym stało się dane wziąć udział w tej odysei. Batu jest dla goblinów tym samym, co Kunyak dla orków. Po śmierci, Batu stał się opiekuńczym duchem strzegącym wyspiarskich goblinów, a jego kostur przewija się na rycinach sporządzanych przez większość jego utalentowanych uczniów. Jest potężnym symbolem nadziei dla goblinów. Ma też przypominać, że gobliny i orkowie zawsze bez wahania podejmą walkę o wolność, za którą tak słono przyszło im zapłacić.

Więcej w Fandom

Losowa wiki