Fandom

Moc i Magia

Theodorus

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Theodorus - bohater standardowy Heroes of Might and Magic III (czarodziej z Fortecy) i Heroes of MIght and Magic IV (mag z Akademii).

W H3 posiada umiejętności początkowe mądrośc i balistyka (poziomy podstawowe). Jego specjalną zdolnością był wzrost współczynników ataku i obrony magów i arcymagów wraz z rozwojem poziomu doświadczenia Theodorusa (poczynając od poziomu czwartego). Użyczył portretu bohaterowi Tumlac z pojedynczego scenariusza "Przypadki Jareda Hareta" (dodatek do H3: Cień Śmierci). Jego oficjalna biografia brzmiała tak: Theodorus jest bez wątpienia jednym z najlepszych czarodziei jacy kiedykolwiek chodzili po tej ziemi. Podróżni magowie, często podając się za pielgrzymów, próbują uszczknąć trochę z jego wiedzy. Jak dotąd bez skutku.

Przeżył Rozliczenie i pojawił się w H4. Jest bohaterem początkowym w misji treningowej. Jego biografia brzmiała tym razem tak: Theodorus jest bez wątpienia jednym z najlepszych obecnie czarodziei. Niektórzy mówią, że w tym wieku powinien już zrezygnować z pracy, ale jego umysł wciąż pracuje doskonale. Od czasów Rozliczenia przestał nauczać innych i zajął się spisywaniem artefaktów i ich właściwości.

Więcej w Fandom

Losowa wiki