Fandom

Moc i Magia

Tatalia (kraina MM7)

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

W grze Might and Magic VII: For Blood and Honor drużyna gracza spośród kilkunastu krain leżących na Antagarichu może odwiedzić także Tatalię. Obszar ten resetuje się co dwa lata.

GeografiaEdytuj

Obszar tego kraju, jaki można odwiedzić w MM7 w dużej mierze nie przypomina większości terenu Tatalii, która pokryta jest bagnami. Jest za to pokryta śniegiem wyżyna górująca nad zamieszkanym przez ludzi miastem (to też ewenement, bo ludzie nie stanowią bynajmniej w tym kraju większości).

Ma tam swoją siedzibę Lord Markham. W górach wznosi się siedziba Gildii Najemników. Znajduje się tam również grota smoka Wromthraxa Bez Serca. W górach Tatalii żyją liczne trolle, a na bagnach siedziby mają gnolle i jaszczuroludzie. W podziemiach miasta znajduje się Piwnica z Winem, gdzie zalęgły się wampiry. Na zachód od Tatalii położona jest mała wysepka. Mieści się tam zbrojownia, kuźnia, a także Jaskinie Tidewater, gdzie znajdzie się zaginiona mapa wysp Evenmorn i opuszczony statek.

W pobliżu miasta znajduje się także krater po meteorycie, co dobrze widać na mapie z gry MM7. Można w tym kraterze znaleźć sporo cennych przedmiotów. Nie wiadomo jednak nic na temat jego pochodzenia.

LokacjeEdytuj

Oto lista lokacji znajdujących się w Tatalii:

PotworyEdytuj

PodróżeEdytuj

LądoweEdytuj

PieszeEdytuj

Z Tatalii można się dostać piechotą do:

  • Erathii (5 dni drogi w kierunku wschodnim)

KonneEdytuj

Ze stajni Suche Siodła można pojechać powozem do:

  • Erathii → 250 złota, 2 dni, kursy we wtorek, piątek, sobotę

MorskieEdytuj

Statkiem Wieloryb z tataliańskiej przystani popłynąć można do:

Zobacz teżEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki