Fandom

Moc i Magia

Talanar

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Talanar - łowca, bohater standardowy Heroes of Might and Magic V.

Posiadał umiejętności początkowe Mściciel i Dowodzenie (poziomy podstawowe) oraz podumiejętnośc Werbunek. Specjalną zdolnością Talanara jest Furia Elfów, która sprawia, że tancerze ostrzy, myśliwi i druidzi (oraz ich ulepszenia) uzyskują zdolnośc Szał. Jego oficjalna biografia brzmi tak: Talanar był jedynym, który przeżył brutalny atak w Dniu Łez Ognia. Widok setek martwych towarzyszy napełnił młodego wojownika niepohamowaną wściekłością, która do dziś odzywa się za każdym razem, gdy widzi jak giną sojusznicy. Jego chęć zemsty jest tak wielka, że udziela się tym, którzy są w pobliżu; im więcej jego oddział straci ludzi, tym bardziej zajadle walczy.

W pojedynczym scenariuszu "Opór" dowodzi flotą elfów z Irollan, która miałą dogonic oskarżonych niesłusznie za zabójstwo króla Arniela i spalenie drzewa Sylanny pobratymców, poniósł jednak klęskę w starciu z oddziałami Eruiny. Niezmiennie pojawia się w misji "Inwazja" kampanii "Nekromanta", gdzie staje na czele armii, która bezskutecznie broni Srebrne Miasta przed atakiem Markala i królowej Izabeli.

Więcej w Fandom

Losowa wiki