Fandom

Moc i Magia

Szmaragdowy Smok (H7)

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Szmaragdowy Smok
Szmaragdowy Smok (H7) render.png
Frakcja 24px
Poziom Bohaterski
Wielkość Duża
Portret Szmaragdowy Smok (H7) portret.png

"Podobnie jak ich antenatka Sylanna, Szmaragdowe Smoki należą do najbardziej cierpliwych i umiarkowanych odmian Smoków i nie rwą się, aby rozpuszczać intruzów swym żrącym oddechem, póki nie zostaną sprowokowane."
—Kaspar
Zielony Smok – bohaterska jednostka, pochodząca z frakcji Sylvan. Tych najemników można spotkać w Might & Magic: Heroes VII.

OpisEdytuj

W miarę jak Zielony Smok starzeje się, jego łuski stopniowo zmieniają się w szmaragdy, aż do chwili jego śmierci – lub też, mówiąc precyzyjniej, dopóki esencja Smoka nie powróci do Świata Duchów, pozostawiając na Ashanie tylko swoją szmaragdową powłokę. Wielu poszukiwaczy skarbów i rabusiów próbowało wtargnąć do Irollan w poszukiwaniu tych cennych łusek, ale żaden z nich nigdy nie powrócił…

CechyEdytuj

Regeneracja (H7).png
Regeneracja
Awatar Ziemi, Zielony Smok, czerpie siłę z samej ziemi Ashanu, która stale go regeneruje.
Niewrażliwość na Magię Ziemi (H7).png
Niewrażliwość na Magię Ziemi
Sama istota Zielonego Smoka powoduje, że jest on niewrażliwy na wszelkie ataki oparte na Magii Ziemi.
Tchnienie Kwasu (H7).png
Tchnienie Kwasu
Zionięcie Szmaragdowego Smoka to wielka rzeka kwasu, przepalająca nawet najgrubszy pancerz jeszcze na długo po tym, jak ofiarę ogarnęła pierwsza fala bólu. To przerażające tchnienie może zdziesiątkować całe armie.

Więcej w Fandom

Losowa wiki