Fandom

Moc i Magia

Szmaragdowa Wyspa

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Szmaragdowa Wyspa leży na południowym wschodzie Erathii, z dala od piratów i wszelakich bandytów. To tutaj zaczyna się akcja gry Might and Magic VII: For Blood and Honor. Po odpłynięciu z wyspy nie da się na nią powrócić (przynajmniej w oryginalnej wersji gry, jest to natomiast możliwe w modzie Big Daddy'ego Jima).

OpisEdytuj

Szmaragdowa Wyspa leży poza głównymi szlakami handlowymi świata Enroth. Prawdopodobnie dlatego nie ma tu będących postrachem mórz piratów, ani innych poważniejszych niebezpieczeństw. Kraina ma dość zróżnicowaną powierzchnię. Leżąca w południowej części osada jest oddzielona od bagna dość wysokim wzniesieniem, przez które prowadzi wąwóz. Wybrzeże Szmaragdowej Wyspy jest również zróżnicowane. Składa się z plaż i klifów. Wyspa utrzymuje połączenie ze światem poprzez przystań znajdującą się na południowym jej skrawku.

LokacjeEdytuj

Na wyspie istnieje kilka interesujących miejsc. Należą do nich:

Tutaj znajduje się część przedmiotów, które są potrzebne do wypełnienia zadania Konkurs dla poszukiwaczy przygód oraz Zaginieni zawodnicy.

PotworyEdytuj

Na powierzchni wyspy żyją tylko olbrzymie ważki, które groźne są tylko w grupach. Z kolei w Świątyni Księżyca można spotkać szczury, pająki i nietoperze. W Smoczej Jamie żyje straszliwy czerwony smok, a wraz z nim kilka szczurów.

PodróżeEdytuj

Wyspa jest oddzielona od lądu morzem, dlatego nie istnieje z nią transport lądowy. Można w ciągu siedmiu dni popłynąć do Harmondale, jednak dopiero po wykonaniu zadania Konkurs dla poszukiwaczy przygód.

Przydatne informacjeEdytuj

  • Warto napuścić na miasto ważki, pomoże to w zdobyciu muszli, lutni, a także umożliwi zdobycie różdżki.
  • Smok jest potężny, ale przy pomocy różdżki i drużyny uzbrojonej w łuki łatwo go pokonać krążąc wokół niego. Jest to dość czasochłonne, ale daje cenne łupy.

Więcej w Fandom

Losowa wiki