Fandom

Moc i Magia

Sylsai

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Sylsai
Sylsai.png
Frakcja Ikonka Loch (H6).png
Klasa Ostrze Mroku
Rasa Mroczny elf
Płeć Mężczyzna
Świat Ashan
Siła ataku 3
Obrona 1
Moc magiczna 2
Obrona przed magią 1
Moc 4
Mana 30
Przywództwo 1
Przeznaczenie 1
Status Żywy
Rodzina Tuidhana - matka
Raelag - brat
Menan - bliźniaczy brat
Eruina - przyrodnia siostra

Sylsai – ostrze mroku, mroczny elf, bohater standardowy w Might and Magic: Heroes VI - w dodatku Cienie Mroku.

Posiada specjalizację Królewska sakwa, która dostarcza mu 250 sztuk złota dziennie.

Podstawową jego armią jest 6 zabójców i 7 przyczajonych.

BiografiaEdytuj

Sylsai, młodszy brat Raelaga oraz bliźniak Menana jest aktualnym przywódcą klanu Blizny Duszy. W rodzeństwie to on był zawsze tym "najgorętszym" z synów Tuidhany. Szanuje swoich braci, ale uważa, że działają zbyt wolno. Żywi silną nienawiść do ludzi i Elfów Sylwan, którym nie może darować postępków z czasów Wojny Milczących Zgliszczy oraz Dnia Ognistych Łez, które to konflikty doprowadziły do wygnania Mrocznych Elfów. W czasie wojen z Krasnoludami, wysłannicy Kha-Beletha zaproponowali mu pewnego rodzaju sojusz. Wtedy jeszcze im odmówił. Ale trudy okrutnej Wojny o Podgórze odcisnęły swe piętno na jego ciele i psychice. Teraz uważa, że Mroczne Elfy powinny dołączyć do Demonów i skorzystać z wielkiej potęgi chaosu, jaką oferuje Urgash. Sylsai głęboko wierzy, że jest mu pisane przewodzić Mrocznym Elfom.

GaleriaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki