Fandom

Moc i Magia

Swankart

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Saurug.jpg

Portret Swankarta.

Swankart - mag bitewny, ogr, bohater należący do gracza brązowego w scenariuszu "Bracia barbarzyńcy" w kampanii "Przeklęte przymierze" (Heroes of Might and Magic: The Shadow of Death).

Wspólnie z braćmi Denarmem i Zorlanem sprawował władzę nad terenami położonymi przy granicy Krewlod z Erathią jako podlegający królowi Winstonowi Boragusowi władyka. Razem z nim iwszedł też w posiadanie trzech artefaktów-elementów miecza Anielskiego Sojuszu uważając, że całe rodzeństwo ma prawo, aby mieć je na własność. Jemu przypadł w udziale Miecz Sprawiedliwości, której kazał strzec w jaskini grupce kryształowych smoków, jednak ów przedmiot został mu odebrany przez Yoga i Craga Hacka, którzy musieli wykraść artefakty Anielskiego Sojuszu w celu niedopuszczenia do nich Sandro. Swankart usiłował stawić opór, lecz został przez przybyszów pokonany. Posiadał 500000 punktów doświadczenia. Rozpoczynał grę z umiejętnościami podstawowymi wynoszącymi: po 5 punktów ataku i obrony oraz po 8 punktów w dziedzinie mocy zaklęć i wiedzy oraz z czarami Błogosławieństwo, Błyskawica, Lodowy Pocisk, Oślepienie, Tarcza, Teleportacja, Żądza Krwi. Startował z miasta położonego na południowym zachodzie. Portretu i specjalizacji generującej do skarbca jeden klejnot dziennie użyczył mu bohater Saurug. Poza tą jedyną misją kampanijną nie pojawia się nigdzie indziej.

Więcej w Fandom

Losowa wiki