Fandom

Moc i Magia

Strongbow

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Strongbow (ang. strong - mocny; bow - łuk; Mocny Łuk) – miasto typu Przystań położone na prowincji Imperium Gryfów.

Pojawia się wyłącznie w misji "Rebelia" w kampanii "Królowa" w Heroes of Might and Magic V, gdzie pierwszym celem w owym scenariuszu jest dotarcie do miasta Strongbow w ciągu 7 dni. Jest ono położone na południowym zachodzie mapy, a niedaleko niego gracz zaczyna misję. Zawdzięcza ono swoją nazwę umiejętnościom jego mieszkańców, którzy słynęli z wybitnych zdolności w posługiwaniu się łukiem. Podczas wojny Imperium Gryfów pod wodzą króla Nikolaja z demonami Kha-Beletha Strongbow dołączyło do ruchu zbuntowanych miast, których mieszkańcy sprzeciwiali się przymusowemu poborowi do wojska, którego to zadania podjęła się królewska małżonka Isabel Greyhound. Po rozprawieniu się z garnizonem rebeliantów Izabela wyruszyła na Strongbow z zamiarem zwerbowania stuosobowej armii łuczników. Szybko zdusiła słaby opór strongbowian, a po zmuszeniu ich do walki w imię Imperium uczyniła z ich miasta bazę wypadową, w której przygotowała natarcie na najważniejszy ośrodek antymilitarystycznych dysydentów - miasto Ashwood.

Więcej w Fandom

Losowa wiki