Fandom

Moc i Magia

Starożytni

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Starożytni - rasa istot, które posiadają wielką wiedzę oraz moc. Wykorzystywali swoją potęgę do stworzenia wszelkiej masy zaawansowanej technologii, dzięki której pomagali różnym planetom w rozwoju, jednak po Ciszy stracili z nimi kontakt.

Ogólnie o rasie Edytuj

Nie wiadomo do końca kim są Starożytni, jednakże zwykle teorie twierdzą, że jest to:

  • Wysoce rozwinięta technologicznie i intelektualnie rasa humanoidów.
  • Lub posiadająca wielką moc magiczną i technologiczną rasa półbogów.

W każdym razie wiadomo, że ich populacja jest bardzo mała i to oni wprowadzili życie na wielu planetach (nawet tych martwych).

W grach M&M są także przesłanki, że mogą oni być po prostu ludźmi z przyszłości, którzy są bardzo rozwinięci technologicznie. Wtedy gry M&M zaliczyałby się do czystego Science Fiction. Jednakże takich przesłanek w serii nie jest zbyt wiele, więc nie można ludzkiego pochodzenia starożytnych potwierdzić.

Występowanie w grach serii Edytuj

W żadnej części gry Starożytni nie występują osobiście, są co najwyżej wspominani przez niektóre postaci bądź pisma. Jednakże akcja większości gier jest ściśle połączona z nimi i ich poczynaniami, czego przykładem może być występowanie ich technologii, strażników, czy podejmowanych przez nich akcji, jak na przykład przeniesienie mieszkańców świata Enroth do Axeoth w czasie rozliczenia.

Więcej w Fandom

Losowa wiki