Fandom

Moc i Magia

Slash

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Slash - rycerz, bohater ze scenariusza Cmentarna hiena w kampanii Tnij i siecz (Heroes of Might and Magic III: The Shadow of Death).

Był znajomym sławnego barbarzyńcy Craga Hacka i tak jak on pochodził z Enroth. Opuścił kontynent i udał się do Erathii na Antagarichu, by znaleźć schronienie przed policją ścigającą go za popadnięcie w konflikt z pewnymi wieśniakami. Po przybyciu do Erathii został jednak aresztowany za oszukiwanie podczas gry w karty i umieszczony w więzieniu nr 520 w Avauntnell. Strażnicy pilnujący Slasha zostali jednak zabici przez grupę wampirzych lordów, którzy przybyli na słabo strzeżone erathiańskie terytoria dzięki rozwojowi nekromanckiej sekty o nazwie "Dłoń Śmierci". Slash został jednak uratowany przez Craga Hacka, któremu postanowił pomóc w jego poszukiwaniach Tarczy Zionącej Śmierci na zlecenie czarownika Sandro.

Znajduje się w więzieniu położonym na północy mapy na lewym brzegu rzeki (niedaleko zamku, z którego startuje gracz). Posiada 18500 punktów doświadczenia, armię złożoną z 50 halabardników, 40 kuszników, 13 krzyżowców i 3 kawalerzystów, umiejętnościami podstawowymi z 4 punktami do ataku i obrony i 2 punktami do mocy zaklęć oraz wiedzy, a także z artefaktami Maczugą Spustoszenia Ogrów i Puklerzem Króla Gnolli. Portretu użyczył mu Ajit, zaś specjalizacji w zdolności Łucznictwo - Orrin. Jego oficjalna biografia brzmi: Slash to dawny kompan od kieliszka Craga Hacka, jeszcze z czasów Enroth. Przybył do Erathii, by ukryć się przed konstablami, którzy chcieli przesłuchać go na okoliczność pewnej... sprzeczki z kilkoma chłopami. W Erathii aresztowano go za oszukiwanie przy grze w karty.

Ciekawostki Edytuj

  • Jeśli gracz nie będzie spieszył się z uwolnieniem Slasha, wówczas istnieje szansa, że wrogi gracz komputerowy sam to zrobi, przez co ów bohater przejdzie na stronę wroga i trzeba będzie z nim walczyć.
  • Na tabliczce przed więżieniem Slasha widnieje napis: Więzienie Enroth #520. Aktualny aresztant: Slash., co może wprowadzać w błąd, gdyż znajduje się ono w Erathii, a nie w Enroth.
  • Słowo "slash" oznacza w języku angielskim "ciąć" lub "cięcie", co razem z drugim członem nazwiska Craga Hacka ("hack" - tnij) tworzy nazwę kampanii, której są bohaterami - Tnij i siecz (Hack and slash - jest to także nazwa gatunku gier komputerowych, które polegają głównie na zabijaniu ogromnych zastępów przeciwników).

Więcej w Fandom

Losowa wiki