Fandom

Moc i Magia

Skizzik

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Skizzik to chowaniec pojmany przez Tarnuma w drodze na Fiery Moon w grze Heroes Chronicles: The Fiery Moon.

Pojmanie Edytuj

Skizzik został przyprowadzony do Tarnuma w opłakanym stanie. Był cały zakrwawiony, miał oderwane oba skrzydła i jedno ucho, a także złamaną rękę. Miał rozbiegane oczy, jakby cały czas szukał wroga. Jak później powiedział, to jego rodacy, demony, usiłowały go zabić ponieważ zostawił otwarte drzwi do magicznego więzienia, gdzie Vorr trzymał pozostałych Przodków. Skizzik był tam jednym z pracowników tego więzienia, konkretnie odpowiadał za noszenie wody.

Poszukiwanie Vorra Edytuj

Tarnum zaufał małemu chowańcowi, wbrew słowom Grumby że ten był zdrajcą i zawsze nim będzie. To on powiedział o Sparkling Bridge, a niedługo później został przewodnikiem Tarnuma na Fiery Moon, choć niezbyt dobrym. Dość wcześnie udowodnił swoją przydatność potrafiąc wywęszyć złoto. Okazał się mocno przyzwyczajony do wysokich temperatur panujących w jego domu, Fiery Moon.

Skizzik Barbarzyńca Edytuj

Zachwycony zaufaniem jakim go obdarzył Tarnum, Skizzik zapragnął zostać barbarzyńcą. Zaczął nosić owczą skórę, hełm z baranimi rogami oraz mały toporek, którym nie wyrządził dużej krzywdy wrogom - zanurzył go tylko w nodze walczącego pod przywództwem Tarnuma ogra. W pewnym momencie nawet zaczął wzywać barbarzyńskich przodków. Choć przetrwał całą kampanię przeciwko Vorrowi, nie wiadomo co z nim się dalej stało.

Więcej w Fandom

Losowa wiki