FANDOM

Sir Mullich - bohater standardowy Heroes of Might and Magic III (rycerz Zamku, pojawia się dopiero od dodatku Ostrze Armageddonu) i Heroes of Might and Magic IV (rycerz Przystani).

W H3 posiada umięjętnośc początkową Dowodzenie (poziom zaawansowany). Specjalna zdolnośc tego bohatera zwiększa szybkośc jednostek dowodzonych przez niego o dwa punkty. Jego oficjalna biografia brzmi tak: Sir Mullich jest z natury bardzo spokojny i opanowany. Pomimo swojego stoickiego nastawienia, znany jest z błyskotliwych i niespodziewanych szturmów przynoszących mu wiele druzgocących zwycięstw.

Przeżył Rozliczenie i pojawił się w H4. To prawdopodobnie jego imieniem został nazwany artefakt "hełm dowodzenia Mullicha". Jego oficjalna biografia brzmiała tym razem tak: Mullich jest spokojnym, zdyscyplinowanym przywódcą, który zawsze ma dobre słowo dla każdego ze swych podkomendnych. Jest bardzo szanowany za swe doświadczenie i umiejętność zdopingowania każdego do dokonania wyjątkowych czynów. Ale gdy dołącza w karczmie do swoich ludzi, to po wychyleniu kufelka lub dwóch ujawniają się jego dziwactwa.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki