Fandom

Moc i Magia

Sir Kentaine

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Sir Kentaine - rycerz, bohater kampanijny, którym gracz może sterowac w misji "Prawowity dziedzic" kampanii "Prawdziwe Ostrze" w Heroes of Might and Magic IV.

W młodości służył jako giermek. W trakcie zasadzki na polowaniu, gdy gwardia króla Nicolasa Gryphonhearta została wycięta w pień, Kentaine chwycił włócznię i przebiwszy się przez gromadę zamachowców uratował króla i odjechał z nim w bezpieczne miejsce, za co uzyskał od niego tytuł Miecznika. Pełnił tę funkcję także u boku jego córki - królowej Katarzyna Gryphonheart. Trzymał ściśle w tajemnicy swoje życie prywatne: z żoną Desette miał dwóch synów. Pierwszy przepadł bez wieści, drugim był sir Worton, który cierpiał na kompleks niższości i uważał ojca za zwykłego służącego. Po Rozliczeniu Worton nakazał uwięzic ojca w Azylu czarownika Mastero, jednak został on odbity przez armię lorda Lysandera. Po radosnym spotkaniu z żoną zrezygnował z funkcji Miecznika na rzecz Lysandera, jednak przystał na jego prośbę o pomoc w zwalczaniu tyranii uzurpatorskiego Wortona. Razem z Desette napisał nawet list do wyrodnego syna, który zaniósł do niego Milton. Niestety, Worton podarł go nie zapoznawszy się nawet z jego treścią. Lysander obiecał sir Kentaine'owi i Desette przyprowadzenie Wortona żywego.

Jego oficjalna biografia brzmi tak: Sir Kentaine został pasowany z giermka na rycerza, kiedy w pojedynkę ocalił życie króla w czasie próby zamachu. Jego długa kariera Miecznika u boku Króla, stała się wkrótce obiektem wielu opowieści. W większości z nich Kentaine stawiany jest jako wzór idealnego rycerza.

Więcej w Fandom

Losowa wiki