Fandom

Moc i Magia

Simurgh

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Simurgh
Simurgh render.png
Frakcja 24px
Poziom Bohaterski
Wielkość Duża
Portret Simurgh portret.png

"W legendach występuje wiele potężnych ptaków: Feniksów, Rokhów, Humów… Podobnie jak one, Simurgha z dawnych mitów uważano za jedynego w swoim rodzaju Króla Wymiaru Magii. Teraz już wiemy, że istnieje wielu Simurghów, to najwyższe stadium rozwoju Magicznego Orła."
—Kaspar
Simurgh – bohaterska jednostka, pochodząca z frakcji Akademia. Te stworzenia można spotkać w Might & Magic: Heroes VII.

OpisEdytuj

Simurgh przez długi czas uważany był jedynie za legendę krążącą wśród studentów magii, ale koniec końców odnaleziono go w surrealistycznym krajobrazie Wymiaru Magii. Zrozumienie tego potężnego stworzenia oraz przymuszenie go do wypełniania woli Czarodziejów kosztowało mnóstwo czasu (i wiele koszmarnych porażek).

CechyEdytuj

Magiczne Skrzydła (H7).png
Magiczne Skrzydła
Magiczny Orzeł jest tak gęstym źródłem magii, iż wszystko, co przebywa w jego okolicy nasiąka jego magią i stale ponosi negatywne konsekwencje tego faktu.
Magiczny Katalizator (H7).png
Magiczny Katalizator
Simurghowie to najpotężniejsze magiczne narzędzie w rękach Czarodzieja, służące jako wzmacniacz jego zaklęć. Dzięki ich obecności mistrz staje się znacznie potężniejszym czarodziejem, niż gdyby działał sam.

GaleriaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki