Fandom

Moc i Magia

Siham

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Siham
Siham.png
Frakcja Ikonka Nekropolia (H6).png
Klasa Czarny Rycerz
Rasa Człowiek
Płeć Kobieta
Świat Ashan
Siła ataku 2
Obrona 3
Moc magiczna 2
Obrona przed magią 1
Moc 5
Mana 30
Przywództwo 0
Przeznaczenie 1
Status Żywa

Siham – czarna rycerz, człowiek, bohaterka standardowa w Might and Magic: Heroes VI.

Posiada specjalizację Władca pustych dusz, która zwiększa tygodniowy przyrost liczy o 2.

Rozpoczyna grę z 5 szkieletami i 9 ghulami.

BiografiaEdytuj

Życiową obsesją czarodziejki Siham były dusze, które zawzięcie chwytała i kolekcjonowała niczym trofea. Sporą część życia spędziła na południowych pustyniach Sahaaru, gdzie polowała na Prządki Losu z ludu Namtaru. Doprowadziło to do niezwykle gwałtownego starcia z nekromantą Aguirre'em. Aguirre przypuścił szturm na rezydencję Siham, aby uwolnić z niewoli Namtaru, i nucił na nią potężne zaklęcie kontroli umysłu, pod wpływem którego Siham padła nieprzytomna na posadzkę. Kiedy się zbudziła, odkryła z przerażeniem, że jej wzrok uległ częściowemu uszkodzeniu pod wpływem mocy świata duchów. Po jakimś czasie odkryła jednak również, że przysłaniające jej wzrok cienie to nie częściowa ślepota. Siham zaczęła dostrzegać duchy i istoty niematerialne tak, jakby miały postać cielesną. Doszła również do wniosku, że nie godzi się więzić i torturować Prządek Losu, gdyż te istoty stąpające czworgiem odnóży w świecie materialnym i dwoma parami w świecie duchów są prawdziwym skarbem Ashanu. Koniec końców, Siham dołączyła do Aguirre'a i kultu Pajęczej Bogini. Obecnie osobiście opiekuje się Matką Namtaru i wyjaśnia innym jej zagadkowe objawienia.

Więcej w Fandom

Losowa wiki