Fandom

Moc i Magia

Shalwend

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Shalwend to jeden z Lordów Żywiołów, rządzący Wymiarem Powietrza.

Pojawił się w grach Might and Magic II: Gates to Another World, Heroes Chronicles: Masters of the Elements i Might and Magic VIII: Day of the Destroyer. Jest natomiast tylko wspomniany w Might and Magic III: Isles of Terra i Heroes of Might and Magic III: Armageddon's Blade.

BiografiaEdytuj

Powstanie świataEdytuj

Na początku czasu on i trzech innych Lordów Żywiołów - Gralkor, Acwalander i Pyrannaste zdecydowali ukształtować Pustkę znajdującą się między ich wymiarami. Każdy z nich rościł sobie prawo do wypełnienia Pustki według własnego pomysłu. Jako pierwszy Gralkor zaatakował inne żywioły. Widząc że pojedynczo nie pokonają Gralkora inni Lordowie zawiązali sojusz. Lord Ziemi to przewidział - kazał swoim sługom wytworzyć niewyobrażalnie wielką masę ziemi. Lordowie nie mogąc go pokonać poddali się mu. Wszystkie cztery żywioły stworzyły życie w Pustce a także tworząc takie masy lądu jak CRON. Ludzie z punktu widzenia Władców byli szkodliwi. Gdy chcieli ich zgładzić zostali odparci przez zastępy czarodziei którzy później wynaleźli Orb of Talons zdolne zniszczyć każdego żywiołaka. Później w największej wojnie jaką widział świat ogromna większość ludzi została zgładzona przez potężne siły żywiołów. Przeżyło tylko kilku. Wygląda jednak na to, że ataki żywiołów były jednak wynikiem ich naturalnego instynktu,a samo utworzenie CRON zostało wsparte przez Starożytnych. Shalwend zostaje pokonany przez grupkę poszukiwaczy którzy chcieli odzyskać z Wymiaru Powietrza Air Talon.

Wojny żywiołówEdytuj

Wojna o Miecz ArmagedonuEdytuj

Dzień NiszczycielaEdytuj

Ciekawe informacjeEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki