Fandom

Moc i Magia

Seraf

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Seraf
Seraf render.png
Frakcja 24px
Poziom Bohaterski
Ulepszenie Niebianin
Wielkość Duża
Portret Seraf portret.png

"Podczas Drugiego Zaćmienia stworzono wielu Serafów. Była to dramatyczna próba odwrócenia trendu powolnego wymierania Aniołów. Po wojnach Drugiego Zaćmienia ujawniono, że Serafowie powstają z połączenia duszy Aniołów i ludzi. Ta wiadomość wywołała wielkie niepokoje w Imperium, które trwały aż do chwili, gdy Cesarzowa Gwendolyn Sokół postanowiła, iż Serafowie odpowiadać będą wyłącznie przed imperialną koroną, a nie Anielskimi Zastępami."
—Kaspar
Seraf – bohaterska jednostka, pochodząca z frakcji Przystań. Tych najemników można spotkać w Might & Magic: Heroes VII.

OpisEdytuj

Aniołowie Światła, imponujący posturą i oszałamiający w swej perfekcji, są wyżsi i znacznie piękniejsi niż ludzie, a na dodatek roztaczają aurę potęgi i pewności siebie. Serafowie z kolei są mniejsi i bardziej przypominają ludzi. Mimo tego ich obecność na polu bitwy wystarcza, by napełnić serca żołnierzy nadzieją i determinacją.

CechyEdytuj

Aura Czystości (H7).png
Aura Czystości
Sama obecność Aniołów wpływa na podniesienie poziomu obronności pobliskich sojuszników, którzy są chronieni przed wrogimi zaklęciami i zdolnościami.

Więcej w Fandom

Losowa wiki