Fandom

Moc i Magia

Sephinroth

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Sephinroth - bohaterka standardowa Heroes of Might and Magic V (jako czarnoksiężnik z Lochu) i Heroes of Might and Magic IV (jako czarownica z Azylu).

Posiada umiejętności początkowe mądrośc i inteligencja (poziomy podstawowe) oraz specjalną zdolnośc generującą codziennie jeden kryształ. Użyczyła portretu bohaterce Gulcherii w pojedynczym scenariuszu "Dobra wiedźma, zła wiedźma" (dodatek do H3 - Cień Śmierci). Jej oficjalna biografia brzmi tak: Sephinroth twierdzi, że jest córką króla Gryfie serce. Jego zaprzeczenie, jako że to co mówi jest prawdą, podsyciło tylko jej nienawiść do Erathii, którą ma nadzieje kiedyś podbić. Jako przygotowanie do zemsty, przyłączyła się do władców lochów będąc jak na razie jedyną kobietą noszącą ten tytuł.

W H4 przeżyła Rozliczenie. Jej oficjalna biografia w H4 brzmi tak: Sephinroth była zachwycona, gdy Rozliczenie spowodowało zniszczenie Erathii oraz zakończenie linii rodu Gryphonheart. Przyznaje nawet, że kiedyś próbowała szantażu twierdząc iż sama należy do tego rodu. Szantaż się nie powiódł, gdyż król odmówił zapłaty. Teraz jednak Sephinroth ma przed sobą większe i ważniejsze cele!

Więcej w Fandom

Losowa wiki