Fandom

Moc i Magia

Scatha

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Scatha
Scatha.jpg
Frakcja Ikonka Nekropolia (H6).png
Klasa Czarny Rycerz
Rasa Nieumarły
Płeć Kobieta
Świat Ashan
Siła ataku 2
Obrona 3
Moc magiczna 2
Obrona przed magią 1
Moc 5
Mana 30
Przywództwo 0
Przeznaczenie 1
Status Nieumarła
Przynależność Srebrne Miasta

Scatha – czarny rycerz, nieumarła, bohaterka standardowa Might and Magic: Heroes VI.

Posiada specjalizację Mistrz mieczy, która zapewnia jej 10-procentową premię do zadawanych przez nią obrażeń.

Jej początkowymi stworzeniami są kościani oszczepnicy (5) i ghule (9).

BiografiaEdytuj

Scatha wyemigrowała z królestwa Tuidhany, mając dwadzieścia cztery lata na zaproszenie Derasa Bana ze Straży Magii - jednego z najznamienitszych mistrzów miecza w całym Ashanie - aby uczyć się walki białą bronią. Była pojętną uczennicą do czasu, kiedy ziemie jej królowej zostały zaatakowane przez Święte Cesarstwo Sokoła. Deras Ban - niezmiernie przywiązany do swej ulubionej uczennicy - wysłał ją do kryjówki w swym rodzimym mieście Al-Betyl, obawiając się, że rada magów Siedmiogrodu może sprzymierzyć się z cesarzem Liamem, a Scatha mogłaby trafić do lochu w atmosferze politycznych gestów dobrej woli. Ukrywając się w przytulnie wyposażonej piwniczce w Al-Betyl, Scatha poznała tajniki kultu Pajęczej Bogini. Jej przemiana jest tyleż tajemnicza, co niezwykła, jednak jej oddania i wierności Matce Namtaru i nekromantce Swełtanie nikt nie śmie podważać.

Więcej w Fandom

Losowa wiki