Fandom

Moc i Magia

Sareth- Mesjasz Demonów

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

Sareth jest tytułowym Mesjaszem Ciemności i głównym bohaterem gry dark messiah of might and magic. Urodził się w Sheog. Był synem Kha-Beleth'a i Isabeli Greyhound. Jak głosiło proroctwo mógł władać magią Urgasha i oraz mógł spędzać w Świecie Ashan cały czas. Pewnego dnia czarodziej Phenrig przygarnął chłopca gdy był młody. Wiele lat uczył się walki i magii. Pewnego dnia wyruszył wraz z swym mistrzem po kryształ Shantiri. Gdy zdobyli kryształ wrócili do domu. Tam Phenrig przywołał Xanę, która została magicznie połączona z jego ciałem. Następnie odtrzymał zadanie przyniesienia czarodziejowi Menelagowi kryształ do Stoonheelm i pomóc mu, w znalezieniu cienistego czerepu którego poszukiwał Arantir. Pewnej nocy miasto zostało zaatakowane przez nekromantów. W czasie ataku Ghule skradły kryształ i jeden z nich zabił Menelaga. Jednakże przeżyła jego siostrzenica i uczennica Leanna. Sareth wyruszył do podziemi Stoonheelm aby odzyskać kryształ z rąk Arantira. Zauważywszy zniknięcie kryształu Nekromanta rozkazał szybko go odnaleść. Jednak Sareth wraz z kryształem uciekł statkiem z grupką ludzi, Leanną i Xaną. Dalej popłyneli do wyspy czaszki aby odnaleść czerep.

Kontynuacja....

Więcej w Fandom

Losowa wiki