Fandom

Moc i Magia

Sławoj

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Sławoj
Sławoj.png
Frakcja Ikonka Przystań (H6).png
Klasa Rycerz
Paladyn
Rasa Człowiek
Płeć Mężczyzna
Świat Ashan
Siła ataku 1
Obrona 3
Moc magiczna 1
Obrona przed magią 1
Moc 3
Mana 20
Przywództwo 4
Przeznaczenie 1
Status Martwy
Przynależność Święte Cesarstwo Sokoła
Księstwo Gryfa
Rodzina Paweł - ojciec
Sveltana - ciotka
Elżbieta - pierwsza żona
Katarzyna - druga żona
Sandor - syn
Anton - syn
Irina - córka
Kirił - syn
Anastazja - córka
Bezimienne dziecko Iriny - prawnuk/prawnuczka

"Śmierć ojca nie była przypadkiem, to Anastazja, nasza siostrzyczka, dźgnęła go w serce"
Anton, zwiastun Might and Magic: Heroes VI
Sławoj (ang. Slava) – rycerz, bohater kampanijny, główny protagonista dwuscenariuszowej kampanii instruktażowej w Might and Magic: Heroes VI.

Posiada specjalizację Talent przywódcy, dzięki któremu zyskuje dodatkowe 2 punkty do przywództwa.

HistoriaEdytuj

W młodości był wychowywany przez ciotkę-nekromantkę Sveltanę. Po śmierci ojca, Pawła, objął tron księstwa Gryfa. Odziedziczył po nim Miecz Gryfów - broń rodową. Sprzymierzył się z Kraalem, wodzem orków, któremu pozwolił na osiedlenie się na terenach księstwa. Tym posunięciem przysporzył sobie wielu wrogów wśród rycerzy Cesarstwa, którzy nazywali go orkofilem. Jeden z nich - Gerhart, władca księstwa Wilka - wykorzystał edykt cesarski do tępienia orków, przez co Sławoj był zmuszony do toczenia z nim walk, by bronić swoich sojuszników. Zaciekłe boje trwały długo, aż zostali rozdzieleni i zmuszeni do rozejmu przez anioła Uriela.

Sławoj spłodził trzech synów i dwie córki. Pierwszym dzieckiem okazał się bękart - Sandor, którego matką była Elżbieta, kochanka Sławoja. Pierwszym synem z prawego łoża dzielonego z księżną Katarzyną jest Anton, który jest następcą tronu. Irina to jego najstarsza córka, a Kirił i Anastazja to bliźniaki, które są najmłodszymi członkami rodzeństwa.

Zginął, zabity przez własną córkę - Anastazję, która uczyniła to nieświadomie.

BiografiaEdytuj

Po śmierci ojca, opiekunką młodego Sławoja została siostra Pawła, nekromantka Sveltana. Mimo wielu tragicznych wydarzeń, chłopiec wyrósł na dobrotliwego, choć nieco lekkomyślnego mężczyznę. Po przejęciu schedy po swym ojcu, Sławoj wziął w ręce wodze rodu Gryfów, umocnił jego pozycję i dochował się pięciorga zdrowych i silnych charakterem dzieci, które na pewno rozsławią imię domu Gryfów. Bolesnym jest dla niego jedynie fakt, że najstarszy syn zrodzony został z nieprawego związku z jego pierwszą miłością, Elżbietą — kobietą, z którą sam cesarz zabronił mu się żenić. Dziś, po wielu latach, przybity cierpieniami wielu wojen i zatargów, zresztą tak, jak i jego małżonka Katarzyna, może jedynie modlić się do Elratha - Smoczego Boga Światłości, żeby polityczne układy, na które nie ma wpływu, nie odebrały mu rodziny.

GaleriaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki