Fandom

Moc i Magia

Sędzia

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Sędzia
Sędzia render.png
Frakcja 24px
Poziom Elitarny
Wielkość Mała
Portret Sędzia portret.png

"Słowo Sędziowie oznaczało kiedyś siły zbrojne Świętej Inkwizycji. Dziś utraciło swe oryginalne znaczenie, ale wciąż otacza je niezrównana sława."
—Kaspar
Sędzia – elitarna jednostka, pochodząca z frakcji Przystań. Tych najemników można spotkać w Might & Magic: Heroes VII.

OpisEdytuj

Sędziowie nie boją się człowieka ni demona i zawsze kroczą na czele szturmu, wyrąbując drogę w szeregach wroga i otwierając drogę dla reszty armii. Podczas walki wręcz zawsze dbają o plecy sojuszników i szukają okazji do ataku z flanki na przeciwników.

CechyEdytuj

Rozłupanie (H7).png
Rozłupanie
Zwinność w połączeniu z wyszkoleniem sprawia, że Strażnicy w dogodnej chwili zadają dwa razy więcej ciosów niż inni żołnierze, co czyni ich idealnym oddziałem do prowadzenia ataku.
Okazja do odwetu (H7).png
Okazja do odwetu
Zgodnie z tym, co może sugerować ich nazwa, są sędziami na polu bitwy i wymierzają sprawiedliwość w walce, wspierając odwet swych pobliskich sojuszników i znacząco zwiększając obrażenia zadawane przez nich w obronie. Działają w idealnej synergii z Legionistami, tworząc armię potężną zarówno w ataku, jak i w obronie.

Więcej w Fandom

Losowa wiki